søndag 6. februar 2011

Inspirasjon: VERONICA MOEN

Først vil jeg bare ydmykt si tusen takk for hyggelige kommentarer fra nye - og gamle også da - besøkende her på bloggen! Har vært på helgetur til familie, og det varmer virkelig hjertet å komme hjem til koselige meldinger fra dere! Tenk så mange fine blogger som er der ute, og så skriver dere fine ord om min blogg. Tusen takk igjen! 


Helt tilfeldig kom jeg over billedkunstner og frilansfotograf Veronica Moen for en stund siden. Ble så facinert av et av hennes prosjekter - Inside the white room


Likte spesielt miksen mellom foto og de tegnede strekene i rommet. 





Liker interiørstilen også, pluss fine farger! 





Masse annet fint å se på sidene hennes også, blant annet serien Hjem, kjære hjem

Passelig gul, passelig dus, passelig frisk. Rett og slett helt på sin plass med gule skuffer! :) 



Nettsiden til Veronica Moen finner du her

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar i bloggen min "Bjørkly" Faktisk var du den første som kommenterte. Jeg pendler mellom to kommuner og to boliger og hytta selvfølgelig, så derfor ble det til at jeg lagde en blogg fra hvert sted. Har en framtidig plan om å samle dem, men den tid osv...
    Kjempekoselig her på bloggen din. Har tatt meg en runde rundt og kost meg. Ha en flott uke.

    SvarSlett
  2. Hei! Kjekk blogg du har, likte godt oppbevaringsløsningene dine! Dropboxen min er det flere varianter av rundt i leiligheten - rot samler seg liksom litt overalt;) Det hjelper til for å unngå rydding, for ting blir liksom slengt oppi der i stedet for tilfeldige plasser:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki