fredag 4. mars 2011

FRK. FJONGS FLOTTE TIPS!

Her om dagen oppdaget jeg en kjempefin ny blogg, takket være en fast blogg jeg følger: Frk. Fjong. Denne fine frøken har sin ukentlige spalte med "Ukens designer". 



Jeg syns det er så flott at noen setter fokus på designere som kanskje ikke er så kjent for de fleste, men som er så flike, så flinke! 



Bloggen jeg oppdaget er Fauna - med så mange nydelige illustrasjoner og en herlig enkel strek! 





Anbefaler alle en tur innom både Frk. Fjong og Fauna

Klikk på rammen til høyre med Ukens Designer så kommer du til oversikten over alle Frk. Fjongs flotte designer-tips! 

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for reklamen :-) Så fin side du har!

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig - og takk skal du ha! :)

    SvarSlett
  3. Enig med deg Frk.Fauna, takker + bukker jeg også :)

    Ha en flot Fastelavns begge to!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki