fredag 25. mars 2011

MINE EPLA-FORELSKELSER

På Epla kan man sende inn sine "forelskelser" med fine produkter, og i dag var det min liste som fikk være på forsiden! Syns det var så mange fine gule og turkise produkter som var så flotte sammen. Både litt vinter og litt vår på samme tid! 


Nå har de laget en betaversjon der man kan lage en liste med produkter, veldig lettvint! Så sendte jeg bare linken med listen til Epla på mail, vips var mine favoritter på forsiden i dag! Har du samlet en liste med dine favoritter på Epla? Er så mye uoppdaget som er fint å gi og få tips om! 

Ønsker alle en god helg! Her skal vi i bursdagsfeiringer både i morgen, søndag og mandag, så vi er klare for en selskapelig helg! 

3 kommentarer:

  1. Så mange fine ting du hadde på listen din! Det der kunne like gjerne vært min liste :D

    SvarSlett
  2. Hei Kikki! Du har vunnet i min giveaway! Gratulerer så mye!!

    Vil du sende meg adressen din på mail: Eljoha@broadpark.no

    Klem fra Ellen Louise:)

    SvarSlett
  3. Det var mange fine ting, i friske fine vårlige farger, med den finfine plakaten din i midten! :) Og så gøy at ønskelisten din kom på forsiden også da! :)
    Jeg tør knapt klikke meg inn på epla jeg, er så mange fristende ting der.. hehe.. :)
    Har en liten award til deg inne hos meg. ;)
    God helg.
    KLEM

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki