mandag 11. april 2011

LILLEBROR STELTON

Til jul fikk jeg en liten Stelton presskanne, og det gikk lenge før vi fikk tatt den i bruk. 
Nå har vi brukt den i noen uker og jeg er veldig fornøyd! 


Fin å se på er den også så klart, og passer fint inn hos oss. 
Litt sånn stram og grafisk i stilen.

På bordet pynter lille Duplo-kattepusen opp sammen med blå lysestake fra Fretex. 

PS: Blir fortsatt veldig glad for din stemme til Kikkis planet i Månedens designer hos 
Frk. Fjong! Takk til alle som har stemt så langt! 

4 kommentarer:

  1. Fin kanne! Vi har storebroren (altså bare termokanne) og vi digger den! :)
    Har jeg gått glipp av en bursdag her? I så fall hipp hurra på etterskudd for søte ettåringen din. Og en veldig kul ide med de bokstavene, det skal jeg prøve å huske på! :)
    KLEM

    SvarSlett
  2. har stemt på deg!
    Kjempefine bilder på bloggen, som alltid! :)

    SvarSlett
  3. Skikkelig lekker kanne! Er på jakt etter ei presskanne som held på varmen, slik at ein slepp å tømme over på ei termokanne. Korleis er Stelton- kanna?

    Herlige bilder og miks med Duplo og pynt på bordet:)

    SvarSlett
  4. Inger-Lise: Lillegutt ble ett år 30 mars. :)

    Anne: Takk!

    Åse Marit: Er veldig fornøyd med Stelton kannen! Nå skal det sies at jeg ikke er den store kaffedrikkeren selv, men gjestene har ikke klaget på kald kaffe i alle fall! :) Vi hadde Bodum glasskanne før, og den syns jeg ikke var like bra, varmen forsvant fort. Så når den begynte å synge på siste verset (som det heter), så var det ikke så stor tvil om at jeg ønsket med Stelton. Anbefales på det varmeste herfra!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki