mandag 3. oktober 2011

PRØVER PÅ TAPET

I anledning NIB sin utfordring "på tapeten" tar jeg en liten reprise, av bildet som jeg har laget av rester av tapet og små tapetprøver. I utfordringen er det utrolig massse flotte tapetserte møbler og vegger, mitt bidrag viser en fin måte å bruke opp tapetrestene på! 


Bildet er laget for tre år siden, før vi ble mamma og pappa for første gang. Det er veldig personlig, og det ligger mye tanker og kjærlighet bak hvordan det har blitt. Kanskje det er derfor jeg fortsatt ikke har blitt lei det, fordi det er betyr noe for meg? Har du noe personlig veggpynt som betyr litt ekstra for deg? 






Bildet er laget av det jeg hadde liggende: tapet, bånd, noen lapper pluss utskrifter og håndtegnede fine ord og bokstaver - alt helt gratis, sånn jeg liker det. :)  


Always, lengte, kjærlighet, lykke ♥ 3
(skal byttes ut med ♥ 4, nå som vi er en familie på fire!) 




Tapet i sort og hvitt, har ikke klart å finne ut hvem som er produsent. Liker kontrastene og motivet. 


Håper dette kan være til inspirasjon for å bruke opp de siste restene av tapetprosjekter! 

6 kommentarer:

  1. Ekstra hyggelig med personlig pynt! Så fin blogg du har :)

    SvarSlett
  2. Så fint og fyldt med minder. Mon ikke det bliver et arvestykke?

    SvarSlett
  3. Tusen takk for nydelig hilsen på min blogg, og for at du har troen på mitt innlegg *smiler*

    Dette du har på veggen, kaller og kalte vi kunst på Art & Design skolen ;O)))
    Du lager et nytt bilde nå, med tallet 4...
    For det gamle må man ikke ødelegge..det var en gang det og !!

    Så fin blogg du har. Jeg legger meg til og linker deg til min blogg så jeg finner og kan følge deg igjen.
    Ha en fin kveld
    MineBlom

    SvarSlett
  4. Hei - syns bildene er kjempefine - det blir noe ekstra når det har en personlig historie:)

    Og du - ideen med fargeprøvesommerfugler er herlig - tror nok at den må kopieres - det er jo så mange fine farger:)

    God kveld - klem!

    SvarSlett
  5. Så koselig med personlig kunst på veggene! Og smart måte å bruke opp rester på!

    Klem
    Lotte

    SvarSlett
  6. Kjempeflott - og smart måte å bruke opp rester på :) :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki