mandag 10. oktober 2011

RØDE ROSER

Etter å ha vært borte en uke kom mannen hjem med kinderegg til barna og blomster til meg - stor stas for både liten og stor! 

Den blå lysestaken er et loppiskjøp som har fått seg en makeover - før og etter bilder kommer i løpet av uka. Fikk også tatt noen flere bilder av huset i helgen, så det kommer etterhvert! 

Denne uka blir det jobbing både morgen og kveld for min del, har litt mange prosjekter i lufta denne måneden. Heldigvis elsker jeg jobben min, så det skal nok gå bra! :)

Ønsker alle som er innom en god uke!

5 kommentarer:

  1. Så koselig ♥
    Ingen ting er bedre enn å få en slik overraskelse!

    Alltid koselig å få de hjem igjen. Det skjønner jeg er stas for liten og stor.

    Husker fra jeg var lita jente, da mamma ofte var ute og reiste så fikk vi en overraskelse når hun kom hjem. Kinderegg er en klassiker og slår aldri feil ;)

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  2. Snille mannen din da :)
    Og FOR en NYDELIG farge på den lysestaken. elsk!

    Ha en strålende mandag, kjære du!
    klem

    SvarSlett
  3. Snill mann!! Grekern prøvde sammme snillhet med løvetann, men det falt ikke helt i god smak. Men tanken var god da, han hadde ikke fått med seg at løvetann er ugress. Smelt...

    Flott lysestake! Jeg holder på å fjerne stearin fra en lignende stake, men jeg synes liksom den aldri blir helt ren selv om jeg bruker masse kokende vann. Noen tips?

    Jeg har kjøpt kjempefin pastell-spraylakk fra KEM, men den siste uken har det vært både vind og regn her i Trøndelag så da blir sprayprosjekt utsatt litt:-)

    Klem fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  4. Hei - koselig med roser:) Og den blå lysestaken er knallfin!

    God kveld til deg!

    SvarSlett
  5. Så nydelige roser, og for en skjønn lysestake. Gleder meg til å se før og etterbilder av den. Ha en fin uke :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki