tirsdag 8. november 2011

SENKVELD PÅ 13

Som tiden flyr! Nå har det gått flere uker siden jeg var på Senkveld hos den nydelige, fargeglade butikken 13 i Tønsberg - og jeg har ikke fått blogget om det før NÅ! Alt for mange "jern i ilden" som det heter.. :) Ikke får jeg vært rundtom og kommentert hos dere andre som jeg ønsker heller, men jeg leser selv om jeg ikke gir lyd fra meg! 

 Bilde lånt fra 13. 
Herligere butikk skal du lete lenge etter! 
I alle fall for oss som er glade i farger og unike kupp!

  Bilde lånt fra 13. 
SÅ koselig atmosfære i butikken, de som jobber der har alltid god tid til å slå av en prat. Anbefaler absolutt alle å ta turen!


  Bilde lånt fra 13. 
Nedenfor er noe av det som ble med meg hjem denne herlige kvelden i oktober - i tillegg til et par bokser av den nydelige Løv te så klart! Bilde av mine to bokser (som jeg kjøpte mest på grunn av fargen og formen på boksene så klart) kommer senere.


En gammel skiltbokstav som skal få seg en dose spraymaling før den henges på gutterommet. 




Et fin-fint fat til bare 10 kroner, som skal få trone øverst på en gammel messinglysestake, så snart jeg har fått sprayet den orange. Her har jeg bare lagt den oppå for å se om det kunne bli bra, og det tror jeg det kan bli! 

Mer pynt fra rosa bursdagsfeiring har jeg lovet, det kommer - sånn etterhvert! :) 

4 kommentarer:

  1. Hello :)
    ...en HERLIG butikk som er "farlig" for meg *ler*
    Går jeg inn her..Kommer jeg aldri ut igjen*fnis*

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne hatt den butikken litt nærmere ja. Samtidig er det vel best for lommeboka mi at den er så pass langt unna og. Mye fint ja!

    SvarSlett
  3. herlige glade farger...
    så kjekt at du likte greinen med kleshengerne. jeg er storfan av det. har det i gangen og til dattera mi.
    lykketil med grein letting. det er masse fine der uke på bakken. love nature.

    klem

    SvarSlett
  4. Jeg lånte malen din jeg, og linket selvfølgelig til deg;)

    Takk for mal og tips!

    Marthe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki