mandag 19. mars 2012

KJØKKENHYLLE

Kjøkkenhylla er full av fine ting i favorittfargen. En salig blanding av bokser, kopper og skåler som er fått i gave, kjøpt brukt eller fra IKEA. Lyseblå Løv te kjøpt på 13
Med to småbarn i hus går det med endel tørkepapir, da er det så greit å ha det innen rekevidde når uhellet først er ute! Denne løsningen har jeg sett andre steder tidligere, men har ikke sett hvordan de har vært laget. Jeg har laget min egen versjon av denne kleshenger-varianten. Kleshengeren en gammel metallhenger som fulgte med fra et renseri. Denne har jeg klippet over med tang, og jeg klippet bort ca 15 cm av strengen for at det skulle passe til tørkerullen. Så er det bare å bytte ut med ny rull når den forrige er tom. 

Ønsker alle en flott uke, bli gjerne med på give-awayen min om du ikke allerede har meldt deg på! 

I morgen skal jeg trekke de to siste visdomstenne mine, så da blir det tilbake til den samme menyen som for et par uker tilbake.. :P  

11 kommentarer:

  1. Det var veldig fint! :)

    SvarSlett
  2. Så lekkert det er i kjøkken hyllen din og ikke minst herlige farger ☺
    Hvor har du fått tak i det bildet i hyllen din,likete det veldig godt ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  3. ...oioioi!
    Første bildet der.. Satt å kikket og studerte det lenge!
    ELSKER jo denne fargen.. Og alle duppedittene dine var super fine :)

    SvarSlett
  4. Leeeekre farger! Og for et smart og flott tørkerullstativ! Ha en god dag!

    SvarSlett
  5. Herlig samling av ting i den fineste fargen! Flere av de tingene finnes her hjemme også. :)

    Lykke til med tannlegebesøket i morgen! Jeg har bare trukket en visdomstann og håper det ikke blir flere heller.

    SvarSlett
  6. Favorittfargen din i forskjellige slag gjorde seg bra i den hylla. Takk for tips om tørkerullstativ! Velidg smart :)

    SvarSlett
  7. Så utrolig fin samling av ting i dus blå :)

    Og finfin ny uke til deg!
    Signe

    SvarSlett
  8. Så smart:D Og lekre farger i kjøkkenhyllen din!

    Ha en finfin start på uken!

    SvarSlett
  9. For en lekker hylle! Og ikke minst det som står i hylla! Mye lekkert i blått! :) Ha en nydelig tirsdag! Lykke til med trekkingen! håper det går bra! ;)

    SvarSlett
  10. Elsker hylla di, dette er mine yndlingsfarger også:-)
    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig! Her var det mye jeg kunne tenkt meg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki