tirsdag 3. juli 2012

FERDIG DUKKEHUS


Før ferien har jeg fått unna noen småprosjekter med maling som har stått på vent. Godt å få unnagjort før vi skal male huset senere i sommer! 
(Og det er fortsatt flere malingsprosjekter som gjenstår - de skal jeg kose meg med utover høsten..) 
Et av prosjektene har vært dukkehuset som min pappa har laget! Dette nydlige dukkehuset har altså Bestefar snekret spesielt til jenta vår! Finnes ikke maken i verden.. Verken dukkehus eller bestefar! :) Hvordan dukkehuset så ut før kan du se her.

Ikke lett å komme til for å ta bilde med to ivrige småtroll som vil leke! :) Tapeten jeg har brukt er noe jeg har hatt liggende, det samme med malingen. Blit gøy å flytte inn og plassere litt møbler etterhvert. 

I går trakk jeg vinner av Toca Boca spill, og det ble Snedig snelle, og Lang rekke! Gratulerer, og takk til alle som var med i trekningen! Jeg sender kodene til vinnerne på mail, så har dere noen morsomme spill for små og store i sommer! :) 

Siste uken på jobb før ferie for oss nå, så får vi se hvor mange oppdateringer det blir i løpet av sommeren her på bloggen, eller om det blir en liten bloggepause i juli. Ha en fin uke til dere som ikke har reist på ferie ennå! (Og dere som er på ferie også altså, men dere leser kanksje ikke bloggen nå tenkte jeg.. :)) 
_____
My dad made this dollhouse for our little girl, I love it! It is SO nice to have something this unique, handmade with love from someone that we love. I have painted the house, and put up leftover wallpaper. 

9 kommentarer:

  1. kjempefint!
    sås søte tapeter du har brukt :)

    SvarSlett
  2. Å så nydelig dukkehus med kjempefine tapeter:)så kjekkt å ha et dukkehus som er heimalaga:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  3. Å så koselig og nydelig dukkehus :)
    Tenker leken allerede er godt i gang...
    Flink du er som får gjort unna maleprosjekter. Holder på å osyke meg opp til noen jeg også!
    Ha en fin sommer :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint og søtt det ble:):)
    Litt av en jobb som ligger bak...sånt pirk jeg ikke klarer,
    men misunner deg det;)
    Blir mange fine lekestunder her tenker jeg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Ahhhh.... heldige barn som har såå fint dukkehus:D

    Ønsker deg en finfin sommer!

    SvarSlett
  6. what a cute dollhouse and the blue Tshirt is so cute

    SvarSlett
  7. Wow, så lekkert det ble! Elsker disse bildene dine. Det er tydelig at ungene har trengt seg på for å få kunne leke! HERLIG!

    Ha en fin sommer, vakre du!

    SvarSlett
  8. Oi, for et fantastisk fint dukkehus!

    SvarSlett
  9. Nydelig dukkehus! håper du vinner giveawayen:)))

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki