lørdag 25. august 2012

HØYTRYKK PÅ SOVEROMMET

(En noe spekulativ overskrift kanskje, men det forklarer seg selv.. Hehe) Litt nytt på soverommet i det siste - blant annet en nydelig pute fra Høytrykk! Besøk hennes bloggshop her. På hyllen over sengen har jeg plassert to nye rammer med Instagram-bilder av barna mens de prøver mine gigantiske briller. 

Dette er mitt bidrag til Franciskas vakre verden og Sanselige rom. 
_____

New pillow from Hoytykk - love the clouds! Also new: photos of our little ones - trying on my gigantic glasses! Aren't they the cutest? :) 

11 kommentarer:

  1. Så flott! Alt var bare helt lekkert, og de vakreste bildene lager man selv :)

    Ha en fin lørdag! Klem

    SvarSlett
  2. Thi hi, likte den overskrifta ;)
    Så fin den puta var, og skyer det er Høytrykk det.
    Artig de bildene av ungene var :)

    Kos deg i hele helga !

    SvarSlett
  3. Å så lekkert!
    Fineste puten passet jo inn hos deg som hånd i hanske :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  4. Kjempefint og så Lekkre puter;)Knallfint du har laga det til,fekk lyst på ei slik pute sjølv,kanskje eg må bestille ei:)
    Fin lørdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Den puten passa jo perfekt inn:) Eg har sjølv vore å handla på Høytrykk-blogshopen, og er supernøgd!
    Likte bileta av borna dine, skikkeleg godstemningsbilete:)

    SvarSlett
  6. Hehe, liker overskriften. :) Så gøy å se puten hjemme hos deg. Veldig moro å høre at du er fornøyd med den.

    Kule bilder av ungene!

    Fin ny uke til deg og dine! Klem fra meg.

    SvarSlett
  7. Aaaaw, det er de søteste bildene jeg har sett, for noen sjarmiser!!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for fine kommentarer - om både barna, puten og overskriften! :)

    SvarSlett
  9. Morsomme bilder, er så mye koseligere med litt personlige bilder som er tatt selv:) Frøkna ble knipset med lånebriller her om dagen hun og, de var ikke spesielt kledelige, men så morsomt bilde:D

    Ønsker deg en finfin start på uken!

    SvarSlett
  10. vakkert :)

    fin helg til deg

    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki