torsdag 16. august 2012

ISKAFFE

Vi har en deilig kaffemaskin, fra Nespresso: CitiZ and milk. Jeg prøver å bli vant til kaffe, og det jeg liker aller best om dagen er deilig, fersk iskaffe!
 
Maskinen vår kan vispe (heter det det?) kald melk også, så da er det jo veldig fort gjort! Litt melk, en kopp espressokaffe, og to teskjeer med sukker. Isbiter fra IKEA sin hjerteform. :) Fat fra Rice.

Å nyte denne i solveggen i lunsjen er digg! Samtidig kan jeg nyte det nymalte huset vårt. Vi har gjort dette selv i sommer - ganske godt fornøyd med oss selv. Litt detaljer gjenstår, som siste rest på gelender og rundt et par vinduer. Men det blir veldig fint, syns vi. Ny farge har det også blitt, skal se om jeg får vist noen før-og-etter-bilder om ikke så lenge. 

I morgen er det planleggingsdag i barnehagen, så dette er siste arbeidsdag før helgen for min del. Ønsker dere en fin fredag og god helg! 
_____
My favourite these days: Ice coffee! From our Nespresso CitiZ and Milk. Lovely ice kubes from IKEA. Plate from Rice. 

6 kommentarer:

  1. Iskaffe det er jo kjempegodt !
    Har ikke slik maskin.. men det går vel uten også.
    Jeg skal jammen meg prøve ;)
    Det er en herlig følelse å ha gjort en slik bragd, å ha malt huset. NYT DET :)

    Ønsker deg ei fin helg også

    SvarSlett
  2. Jag fullkomligt älskar iskaffe! Minst en varje dag, hela sommaren! :)

    SvarSlett
  3. Så herligt å være ferdig med å male hus,alltid så godt når det er gjort:)så kan ein nyte synet!!
    Finfin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Å - flotte bilder!! Så veldig godt ut, selv om jeg ikke er en kaffedrikker ;)

    SvarSlett
  5. Ser hur gott ut som helst! Fin fint att du varit och handlat isformer hos mig ;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Du har en nydelig blogg.
    Iskaffe er knasende godt og sikkert enda bedre med noen søte ishjerter øverst i koppen.
    Fine bilder:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki