fredag 31. august 2012

NYMALT


I sommer har den gamle skjenken fra loppis fått noen strøk med maling. Lys grå ble den, kanskje litt lysere enn jeg hadde sett for meg. Men den får stå slik så lenge. Begge vasene og lysestaken er kjøpt på loppis tidligere, og spraymalt. Hvordan den så ut før kan du se her, utgangspunktet var ikke veldig bra syns jeg.. :P
Drømmer fortsatt om å male veggene her, muligens jeg må invitere til en liten dugnad utpå høsten..? :)  
_____


I painted my old closet from a flea market this summer. It turned out a bit lighter grey than I expected, but better than before. Still want to paint the walls.. :) 

14 kommentarer:

  1. Nydelig farge på skjenken, litt blålig også i det grå:)
    God helg:)
    Trine:)

    SvarSlett
  2. Lekker farge på lekker skjenk. Kommer gjerne på maledugnad jeg, hvis det er i nærheten, så tar vi meine vegger etterpå. Hehe :-) God helg.

    SvarSlett
  3. Synes det var en nydelig farge jeg!
    Passet jo godt inn i resten og :)

    SvarSlett
  4. Den fargen ser jammen meg akkurat lik ut som på min skjenk, som også ble lysere enn jeg hadde tenkt hi, hi.
    Men er jo fin da...
    Og herlig når slike prosjekt kan strykes fra listen ;)
    God helg til fine deg!
    Jeg tenker rett som det er på deg når jeg ser på plakatene dine som henger rundt her hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Hei søte deg:)
    Så utrulig nydelig skjenk,den var så vakker:)eg er på jakt etter et skap eg kan male i ein grå farge,håper eg finner et til slutt:)
    Lekker med rosene oppå og lysestaken var nydelig i den fargen!!
    Fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så utrolig nydelig! Du er jammen flink :)

    Lysestaken var digg!! Klem

    SvarSlett
  7. Den ble utrolig lekker!
    Sånn vil jeg også ha :)

    Fin lørdag til deg!
    Signe

    SvarSlett
  8. Veldig fin gråfarge! Ikke en gang lilla, som min gråfarge viste seg å være... :P

    SvarSlett
  9. Fine fine bloggen! Glad jeg fant deg, legger meg til som følger og gleder meg til å se mer! :)
    Ta gjerne turen innom meg hvis du vil, har en fin give away med trekning i morgen hvis du vil slenge deg med ;)
    Fortsatt fin kveld.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  10. Så fin den ble! :) Jeg har en gammel sjenk som jeg malte svart for et par år siden. Var redd jeg kom til å bli lei etterhvert, men jeg elsker at den er så mørk fortsatt. :)
    TAKK for koselig bursdagshilsen. Stor stas med bursdag ja! :)
    ps. bra innlegg under her om vennebyen. Guttene digger den serien og elsker Vennebyen spillet på Ipaden. Så nå skal jeg sjekke ut nettbutikken, best å gjøre det i fred og ro uten små assistenter ;)

    SvarSlett
  11. Heisann:) Utrolig nydlig gråfarge, har et akkurat samme skap som jeg har tenkt å male i lys grå da alt annet i leiligheten er hvitt. Er fargen like fin i alle lys? Er så redd for å få et grønt/rosa/blått skjær i fargen jeg velger... Kan jeg spørre om navn og fargekode på malingen du brukte?

    SvarSlett
  12. Det blei innmari fint! Veldig fin gråfarge, jeg lurer litt på om du vil røpe fargekoden? veldig fine bilder! :)

    SvarSlett
  13. Hei! Takk for fine kommentarer! Fargekoden deler jeg gjerne! Det jeg gjorde for å finne koden var rett og slett å ta med en kork fra en gammel Voss-vannflaske som de scannet på butikken! Syns alltid det er så vanskelig å velge farge når man står der med disse små lappene, da er det bedre å finne noe man liker hjemme, så ta det med til butikken og velge noe som ligner. :)

    Vi er veldig fornøyde med fargen, vi liker den i all slags lys. Om den heller mot noe, så er det i såfall blått, dersom lyset i rommet er litt blått som i skumringen. Men den ser aldri BLÅ ut altså..
    Fargekoden er: S3502-B malingen jeg har brukt er Jotuns Lady med glansgrad 40.

    Håper det var oppklarende! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki