tirsdag 12. februar 2013

BLAFRE PÅ BARNEROMMET








Endelig har jeg fått sydd ferdig min første sky-pute, i herlig Blafre-stoff. Passet jo fint at vi har den fine lampen med skyer fra IKEA også. Ser at jeg ikke har fått med et eneste bilde av baksiden her, men den er blå med hvite stjerner - samme som jeg har brukt på julestrømpene. Syns kombinasjonen ble veldig bra, og den passer supert inn på et blått gutterom - syns du ikke? :) 2-åringen var i alle fall veldig fornøyd og ville bare bruke denne puten som hodepute første uken etter at den var ferdig. 

Jenta har også fått en rosa "prøvepute" som ikke ble like vellykket, så hun skal få en ordentlig fin en med røde Blafre-elefanter på. Håper å få til en "date" med symaskinen om ikke lenge! Liker du å sy eller lage egne ting til hus og hjem? 

11 kommentarer:

  1. Joo, den var superfin og stilig på gutterommet :-) Flink du er! Har sydd litt av hvert selv, men synes ofte tiden blir knapp + at det er litt tiltak å låne symaskin. Skal bli flinkere i fremtiden (når barna er voksne) Hehe.

    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Så utrulig skjønn pute,du har vært kjempeflinke:))

    SvarSlett
  3. Kjempe søt sky pute med fineste blafre stoff! Herlig på barnerommet:-)

    SvarSlett
  4. Så fiiiin.... Var jo ekstra nydelig med det blafre-stoffet

    SvarSlett
  5. Så fin pute!! Og veldig gøyal blogg med masse flotte bilder!
    Fin kveld til deg!
    -Gunstig hilsen-

    SvarSlett
  6. Å, takk for at du sa ifra. Ferskingtabbe? :P Men vet du hvordan jeg endrer på dette eller?

    Herlig pute forresten! Kanskje jeg skal la meg inspirere og dra fram symaskinen? Det tror jeg jammen!

    SvarSlett
  7. Å, takk for at du sa ifra. Ferskingtabbe? :P Men vet du hvordan jeg endrer på dette eller?

    Herlig pute forresten! Kanskje jeg skal la meg inspirere og dra fram symaskinen? Det tror jeg jammen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki