mandag 11. februar 2013

FASTELAVN








På søndag var det både morsdag og Fastelavn (ja - for det skrives faktisk slik, visste du det? ;)) Vi festet fjær og litt tape på en pinne, og laget vårt eget fastelavnsris. 

På lørdag fikk vi med oss en barneteater-forestilling fra Astrid Lindgrens verden - stor stas for ungene! En noe skummel drage på slutten var nok det som gjorde sterkest inntrykk, men vi fikk hilse på den etterpå og se at det bare var en dame med maske på hodet, så da ble det litt bedre. Jeg fikk også en morsdagsgave på forhånd av min kjære: den største orkidé jeg noengang har sett, faktisk så stor at jeg ikke hadde noen blomsterkrukke som passet, så den står nå i sukkerkrukken fra Kaspara - må vise bilde senere. Både et snodig og fint syn. :)

På morsdagen fikk jeg sove lenge, og ble vekket med kort fra ivrige barn på senga. Pappa hadde skrevet fine ting de hadde sagt om mamma *smelt* Dagen tilbragte vi sammen med  min mamma, søster og familie. En super dag! Koselig å ha familie i nærheten, så vi bare kan henge sammen på slike dager. Fastelavnsbollene var det snille mamma som stod for, så de har jeg ikke fått tatt noe godt bilde av, men de ligger på Intstagramprofilen min - med hjertemønster-melis! Håper du har hatt en god start på uken! 

Her har ikke starten vært supergod, da jeg mistet alle orginalfiler til både bloggen og jobb i helgen - men nå kan det se ut som at vi skal klare å få tak i de fra backup! Oh lykke, hurra og alle gode ord og gledesrop for det, om det går bra.. Note to self (and others): Husk å lagre ting ofte, og ta backup av viktige dokumenter og bilder! 

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Synes du har så kul header og blogg-navn! :-)
    Typisk at en kun tenker sånt og ikke tar bryet med å legge igjen kommentar, men nå var det sagt :-)
    Og, skrives fastelavn slik? Det føltes bare helt feil! :-b

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ble kjempeglad når jeg så du hadde lagt igjen kommentar! Nå ble jeg plutselig blogger MED kommentarer. Stor stas! Hehe.

    Du har en aldeles nydelig blogg! Jeg har en lang vei å gå når det gjelder kvalitet på bilder ser jeg, men et sted må man starte :)

    SvarSlett
  3. Hei, takk for kommentar inne hos meg :) Ja, vi er heldige som har fått lille Wilma... nr 3 er koslig.... nr 1, en er usikker... er veldig altoppslukende, nr 2... en er redd nr 1 skal bli sjalu, lurer på om man klarer å fylle opp begge barnas ønsker... nr 3... en nyter... for en vet jo at det gikk fint med de to forrige... og at det ordner seg, en har mer erfaring... ja, hadde jeg visst at dette skulle gå sååå fint... selvfølgelig stress og bizzi bizzi dager, men... masse godt tilbake... :) og en setter litt mer pris på de små stundene.. ja, dette er iallefall mine erfaringer... uansett :) blir kjekt å følge deg og bloggen din videre :) fin fin blogg.

    Blogges!

    Klems Diana.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki