mandag 4. februar 2013

VÅRSTEMNING












I helgen hadde vi deilig vintersol, og inne var det nesten et glimt av vår! Fint med friske, gule tulipaner og strålende lys utenfra. På brettet fra IKEA (funnet i billigkroken og senere malt) har jeg samlet både gammelt og nytt. En porselensfugl har fått en runde med spraymaling, og koppen med "Mor" kunne jeg bare ikke gå fra da jeg fant den på bruktbutikken. 

I dag har snøen lavet ned her på østlandet, så vårfornemmelsen forsvant fort. Men jeg kjenner jeg gleder meg veldig til lysere dager! 
Håper du har hatt en fin helg - og en god start på uken! 
Har du vårfornemmelse i kroppen, eller kunne du tenke deg ennå mer snø? 


PS: Tusen takk for fine ord om Valentines-printene i innlegget under! Er jo en fryd å dele med slike snille mennesker som dere! ;)

8 kommentarer:

  1. Gult = Vår og sommer. Det samme er tulipaner.
    I alle fall i mitt hode :)

    Ha en finfin ny uke, med eller uten snø!
    Signe

    SvarSlett
  2. Veldig vårlig og koselig! Jeg kjenner fargetrangen komme snikende nå som det er vår. :-D Det har virkelig lavet ned i dag, men jeg regner med sola snart tar overhånd. Om to måneder eller så! ;-)

    SvarSlett
  3. Lekre bilder!! :) fikk skikkelig vårstemning! Jeg har virkelig satt min elsk på fargen gul i det siste, så nå tror jeg at det blir gule tulipaner i hus. ;) her ser jeg bare frem til vår, håper på snøfrie veier slik vi kan trille når lillegull kommer. :)
    fin tirsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. fine bilder!
    du, kan jeg dele det forrige innlegg på lidenskapelse?
    link seff :)

    SvarSlett
  5. Å, så flotte bilder!! Vårfølelse!!

    SvarSlett
  6. Dette var vårlige bilder det!
    Herlige tulipaner!!
    ..Gleder meg så til våren!!

    HUGS

    SvarSlett
  7. Sukk, jeg bare elsker kombi grått og gul! Fin-fine bilder. Jeg har absolutt ingen vårfornemmelse ennå, litt for mye sne til det. Men om et par uker når sola er oppe enda lenger kommer den nok håper jeg:D Deiligste tiden vi har fremfor oss:)

    SvarSlett
  8. Hei på deg,
    så koselig at du deltar på månedens utfordring hos Fabelaktig *liker*

    Herlig lysbrett, med fine detaljer.

    Ønsker deg en fin tirsdag - her er jeg hjemme og syk for andre dag. Omgangsyke og alt det herlige det innebærer. Heldigvis har jeg min aller søsteste Nala som passer på *smiler*

    klem
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki