fredag 26. april 2013

GAMLE STOLER








Disse stolene kjøpte jeg på loppemarked i fjor, og de fikk ny maling fordi setene var rett og slett for slitt til å sitte på. Liker fargene veldig godt! De er bittelitt for høye for barnebordet vi har fra IKEA, så da spørs det om det blir leting etter et lite bord på neste loppemarked.. :) 

Jeg dristet meg på håndballtrening denne uken, etter mer enn 10 år siden sist jeg holdt i en håndball. Supergøy og superslitsomt var det, og nå sitter jeg her med to blå knær, den ene foten kan nesten ikke bøyes - jadda! Hehe. Sannsynligvis er det bare kraftig forslått og vil gå over når blåmerkene forsvinner, så jeg håper jeg er klar for mer trening neste uke! 

Vi skal ha gode venner på lørdagspizza i morgen, og på besøk i barnebursdag til bestekamerat til minstemann på søndag. Jeg skal også få tatt noen bilder til det supre fotokurset jeg er med på hos Stine! Så vi tror det blir en fin helg! Håper din blir minst like fin! 
           

Some old chairs from a flea market last year. Finally they got some paint, because the seat was too worn out. Love the colors, the only thing now is that they are too high for the small table we have for the kids. So now I am looking for a new kids table. :)  

13 kommentarer:

  1. Så gøy med håndball :)
    Gosh, de stolene!!
    En liten smule misunnelig, altså.
    De var lekre.

    God helg :)

    Mari

    SvarSlett
  2. Wow! Snakk om makeover! Elsker fargene og kombinasjonen av de to. Disse stolene ble virkelig fine! Nå skal jeg lete etter lignende neste gang jeg er på loppemarked. Kos deg på fotokurs og riktig god helg til deg. Klem fra Beate

    SvarSlett
  3. Nydelige farger, herlige stoler! God helg til deg, og god bedring med den forslåtte kroppen :)

    SvarSlett
  4. Så stilig de var! Fargene var råkule! :) ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fine de er. det er bare å finne frem baufila. Ha en god helg, hilsen Ellen.

    SvarSlett
  6. Fiiine farger!
    God helg til deg og dine! Og håper blåmerkene ikke gjør for vondt. ;)

    SvarSlett
  7. Så fine stoler;) Fin blåfarge du hadde malt med.
    Jeg har også spilt håndball- for ca 20 år siden;)

    SvarSlett
  8. Herlige farger på stolene!!
    Kjekt med loppis altså:)

    Huff, da, farlig med sport i voksen alder, hihi, men det går som regel fort over... jeg prøvde meg på mamma-fotball i fjor, men måtte gi meg etter første trening med en suuuuper strekk - auuu:))

    SvarSlett
  9. Nydelig farge på stolene. Jeg har "litt" stoldilla...... Sprekt gjort å begynne på håndballen igjen.

    SvarSlett
  10. KJempefine, og så god og frisk farge:)

    SvarSlett
  11. Så moro å finne skatter :-) Kjente barndomsminnene strømme på ;-) Fine er de.

    God bedring til deg, og ha en flott mandag.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  12. åh, herlige stoler! Jeg har planer om å male sittebenkene på kjøkkenet i lys blått/turkis, nå ble jeg veldig inspirert til å male de i hver sin nyanse! Takk for inspirasjon :-D

    SvarSlett
  13. Nydelige farger på superfine stoler!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki