fredag 21. juni 2013

HØYTIDSDAG I MAI


I mai var vi med og feiret en av våre kjære nevøer sin konfirmasjon! (Jeg er litt bakpå med innlegg har jeg innsett.. ;)) Min gode svigerinne og familien inviterte til selskap hjemme hos seg, med langbord i stua. Deilig mat, nydelige oransje roser, tøffe lys i hel stearin, stilige bordkort, et veldig fristende kakebord, og ikke minst et herlig gjestfritt og åpent hjem! Alltid ekstra stas med slike spesielle høytidsdager syns jeg, og veldig koselig å samles hele familien! 

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Hvilket kamera bruker du til å ta bilder? Syns du får vakre resultater uansett lysforhold :)

    Ser ut som en fantastisk dag! :D
    Mathea Cornelia

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord Mathea Cornelia, gøy at du syns det!
    Jeg har et Canon EOS 400D, som jeg er veldig fornøyd med! Har også tatt et fotokurs hos "Stines hjem, livet på landet" som jeg lærte masse av. I tillegg redigerer jeg bildene, og lysner de før jeg legger de ut. Kanskje jeg skal lage et innlegg med litt tips til bildebehandling?
    Fin fredag til deg! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki