søndag 30. november 2014

1. SØNDAG I ADVENT


Foto: Stylizimo
Tenk - nå er den her! Første søndag i advent! Jeg har gledet meg til jul en stund allerede, og nå begynner nedtellingen for alvor! Jeg har planer om en enkel julekalender på bloggen i år, med litt tips til innpakning, gratis nedlastinger og god julestemning, så i morgen kommer første desemberpost! 
Hos oss er alt litt kaos om dagen: Vi har flyttet ut av vårt gamle hus, og alle tingene våre står i vårt nybygde hus, men vi kan ikke bo der ennå fordi vi mangler trapp, elektrisitet og de siste rørleggerarbeidene. Forhåpentligvis blir alt dette ferdig i løpet av den kommende uken, så vi kan flytte inn i det nye huset! Vi er så heldige at vi har gode venner med masse hjerterom og husrom som vi kan bo hos noen dager frem til vi kan flytte hjem, det er vi så takknemlige for! 
Håper du har hatt en god helg, og en fin første søndag i advent! 

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge kalenderen din!

    Jeg åpner første luke i interiør-adventskalenderen hos Mrs. Monday i morgen!
    Bli med og prøv vinner-lykken!

    God adventstid fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  2. hehe, litt førjulsKAOS :))
    Men det blir nok veldig KOS og komme seg inn i nytt hus ♡

    Ha en fin fin 1.desember!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki