søndag 9. november 2014

HØYDEPUNKTER FOR HØSTEN

 
#Sponset. Kikkis planet har et samarbeid med Netflix om jevnlig omtale av tjenesten, derfor merker jeg innlegget som sponset.

Når mørket kommer snikende tidligere og tidligere på ettermiddagen, er det fint å ha noen lyspunkter å se fram til på kveldstid syns jeg! Da er det koselig å krype under pleddet, med en god pute i ryggen, en varm kopp i hånden - og skru på favorittserien på TV. En nyhet i november er at du kan streame alle 10 sesonger: 236 episoder og 83 timer med FRIENDS på Netflix! Jeg tror jeg har sett veldig mange av de, men det er jo kjempegøy å kunne se den første episoden, og følge hele serien og alle hendelsene kronologisk! Syns i alle fall jeg da.. :) 

En annen favoritt er "Shrek - Forever after" det siste kapittelet i Shrek serien! Barna har likt de forrige veldig godt, så det blir gøy å se den siste også, med alle de søte små grønne babyene. Denne er tilgjengelig fra 14. november. 

En annen ting vi definitivt kommer til å se sammen med barna før jul er Veggietales - som kan streames fra den 26. november. Netflix skriver: Bli med inn i det usedvanlige og morsomme huset til tomaten Bob, agurken Lasse og alle grønnsaksvennene deres og syng med til nye lettlærte sanger hver episode. Denne pedagogiske serien er perfekt for familier med små barn og for alle som er glad i "grønnsaksblanding". :)

Har du noen favorittserier der du har sett alle episodene og sesongene? Eller noen faste favoritter som du bare MÅ se før hver jul? 

1 kommentar:

  1. herlig!
    Gleder meg til Shrek jeg ♡
    Ellers så er jeg ikke noe filmtype, liker serier bedre;)

    Ha en fin fin kveld, og en kul ny uke:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki