torsdag 7. mai 2015

HJEMMELAGET GAVEPAPIR


Jeg syns det er koselig å ha med en liten oppmerksomhet når vi er bedt bort til andre, for eksempel på middag. En bukett med blomster er en klassiker, og jeg fikk lyst til å gjøre noe ekstra ut av innpakningen. Mens barna holdt på med vannmaling, fant jeg fram litt gråpapir, og laget mitt eget innpakningspapir. Lett som en plett! Jeg målte størrelsen på arket så det passet til blomstene på forhånd. Jeg valgte å bruke bare hvit maling, og laget store prikker på det ene arket, og små hjerter på det andre. En blå sløyfe hadde jeg liggende, som jeg knøt rundt blomstene til slutt. En koselig gave å ha med seg på besøk! 

4 kommentarer:

  1. Åh, så lekkert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ikke så vanskelig heller - og litt mer personlig å gi bort! :)

      Slett
  2. Det ble veldig skjønt!
    Og så enkelt da :)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja ikke sant det ble fint? Jeg liker så godt sånne enkle, raske prosjekter! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki