mandag 29. juni 2015

SMEKKE TIL BABY

Siden Mia begynte med fast føde før hun fylte fire måneder (på grunn av manglende vektoppgang) har jeg gått til innkjøp av noen nye smekker til henne. Hun er jo så lita, så jeg syns de store, stive smekkene ble litt knotete å bruke der hun sitter i fanget og skal prøve å spise grøt, lille søta vår. Disse fant jeg på Ebay til en billing penge, og de er veldig gode! De er myke, ikke for store, og de har et lag med plastikk i midten, så søl på smekken ikke går gjennom på klærne.



I morgen skal vi på helsestasjonen igjen, for 5 måneders kontroll og vaksine denne gangen. Jeg gruer meg litt til vaksinen, det er flere i barselgruppen vår som har reagert med høy feber. Mia var litt varm på kvelden etter 3 måneders vasinen, så vi er forberedt på at hun kan reagere litt, men vi håper på det beste, at hun slipper uten noen plager. Vektkurven har vært mer positiv de siste ukene, Mia har funnet sin egen kurve og følger den, så vi håper det fortsetter sånn! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki