lørdag 31. oktober 2015

HAPPY HALLOWEEN


 
 I dag gleder barna seg stort til godteri-fest! Vi skal feire dagen på HalloVenn her vi bor, så det blir masse morsomme leker, oppgaver og utfordringer, og ikke minst nærmest ubegrenset med godteri! Jeg må innrømme dette: Jeg er ikke så veldig begeistret for de verste Halloween-kostymene og dekoren (les: zombier, seriemordere, spøkelser, gjenferd, "avkappede hender" til lysestaker og skjelett med blinkende øyne og skumle lyder), så da føles det veldig trygt å ta de med til et sted der jeg vet det ikke blir noen skumle masker, det er lyst, varmt og koselig og uendelig mye å finne på for de små. Så kan de få kle seg ut så skummelt som de bare vil når de har blitt litt større, skal vi si ca 16 år gamle? ;) Vi har vært på HalloVenn flere ganger tidligere, og vet at barna syns det er kjempegøy der. Så vi gleder oss alle sammen! 
 

Forrige helg laget vi disse søte flaggermus-eskene som vi kan bruke å oppbevare godteri i. Alt du trenger er et par gaveesker i passelig størrelse, noen morsomme øyne (du kan også tegne egne), litt papir i ulike farger, og lim for å feste på boksen. 


 Håper du får en super kveld! Følg meg på snap så får du se kostymene våre! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki