fredag 13. november 2015

TILBAKE PÅ JOBB


Denne uken har jeg vært på jobb! Permisjonstiden er over og jeg er tilbake på arbeidsplassen. Det føles både veldig godt og litt vemodig på samme tid. Kjempekoselig å treffe gode kollegaer igjen, og få holde på med en kreativ jobb hver dag, men så savner jeg samtidig å få være mye sammen med lillegull hver dag. Jeg var spent på hvordan Mia ville reagere da jeg kom hjem fra jobb på mandagen, om hun bare ville være hos meg eller ga uttrykk for at hun hadde savnet meg, men det hadde hun visst ikke noe særlig - hehe. Det syns jeg egentlig var veldig greit, for da er det ikke så ille at jeg er på jobb likevel! Det blir så klart mye Mia-kos på ettermiddag og kveld uansett, og jeg kan dra på jobb med god samvittighet. :) 

Siste uken har vi også hatt vannkopper i hus. Storesøster begynte plutselig å klø forrige lørda, og vi oppdaget flere røde prikker på magen. Hun har vært hjemme fra skolen hele uken, men har vært i fin form, og ikke veldig plaget - heldigvis. Mellomstemann hadde litt feber i uken som var og var hjemme fra barnehagen av den grunn, men han har ikke fått noen tydelige vannkoper, så det kan nok hende de dukker opp hos både han og lillemor etterhvert. I såfall håper vi at de kommer like godt gjennom det som storesøster har gjort. 

Håper du går en god helg i møte! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki