tirsdag 5. juli 2016

PEUGEOT FRA BERTEL O. STEEN

Bilen i dette innlegget er sponset av Bertel O. Steen Tønsberg.


Til danmarksturen var vi så heldige å få låne en bil fra Bertel O. Steen! En splitter ny Peugeot. Og her må jeg spørre mannen og utfyllende informasjon. :D Han sier at det er en Peugeot 5008, 7-seter, 120 hestekrefter med dieselmotor og automat. Head-up-display - eller "pop-up" som jeg liker å kalle det, hehe.

Nedenfor er en liten snutt fra pakkingen :) 






Bilen var veldig praktisk å pakke i for en lang tur med bilen full av barn i baksetet, ref. filmen ovenfor. :) Veldig trygt å ha nett mellom bagasjerommet og baksetet. En annen fancy ting med bilen er at den har "pop-up"-skjerm for føreren med info om fart og GPS. Litt uvant var det at midtkonsollen var såpass stor, som gjorde at kupeen føltes smalere enn jeg er vant til. Setevarmer som jeg er avhengig av (til og med på sommeren) var på plass - heldigvis! Barna hadde god plass i baksetet, til og med Mia med sitt bakovervendte sete. Det ble litt kjøring på kveld og natt, og de satt godt og sov alle tre i baksetet.

Alt i alt en veldig god og trygg bil å kjøre! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki