onsdag 14. september 2016

RESIRKULERT BLOMST

 
De første dagene i ny jobb har vært intense, spennende, morsomme og fulle av masse nytt! Etter første dag på jobb kom til og med mannen hjem med en nydelig blomsterbukett. Riktig nok en bukett som han selv hadde fått, for et foredrag han holdt samme dag, men hei - her får man ta det man får! :D Vi har tullet mye og ledd godt av det da. Og han sa det samtidig som han overrakte blomsten, så det var ikke noe han prøvde å skryte på seg - hehe.

Den nye jobben har - kort oppsummert - fargerikt kontor og trivelige kollegaer! Man er jo alltid spent når man skal gå fra noe kjent og trygt, over til noe nytt og ukjent. Jeg kjenner jeg gleder meg til fortsettelsen - kanskje jeg kan driste meg til noen interiørbilder fra jobb en vakker dag? For det er ordentlig fargerikt og fint der! Hvert møterom har sin egen farge, for eksempel blå, gul eller rosa. Da er det blå dør, blå kopper, og blått felt på veggen på det rommet. Slike ting syns jeg er gøy! I dag laget vi sukkerspinn på jobb, og i morgen er det pølse-torsdag tror jeg. :)

Nå er det øyeblikkelig natt her! Vi stresser litt frem mot helgen, på lørdag er det nemlig avreise til Spania hvor vi skal være i fire dager og gjøre et spennende prosjekt! Mer om det senere! Håper du har en fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki